26 Mart 2011 Cumartesi

Resimlerim Silindi

Ninemi çok severim. En son yaş günümde onunla beraber fotoğraflar çektirmiştik. Sevgili Nineciğim pek de şeker pek de şirin çıkmıştı. Bu resimleri dijital kameramla bilgisayarıma aktardım. Bu hafta, okulumda sınavlarım yoğun olduğundan dolayı, çok ders çalışacağımdan Nineciğim yapacağım sürprizi ertelemek zorunda kaldım. Niyetim çektiğimiz ve bilgisayarıma aktardığım resimlerin içinden en güzeli seçip, bu resmi printerdan çıkarıp bir camcıya götürüp güzel bir çerçeve yaptırmak ve Nineciğimin yaş gününde ona hediye etmek idi. Sınavlarımı tamamlayıp, boş kaldığımda, bu küçük sürprizimi yapmak için bilgisayarımın başına geçtim. Bir taraftan, sevgili Nineciğim resmini hediye ettiğinde, ne kadar da çok sevinir kimbilir diye düşünürken, bilgisayarımı açtım. O da ne! Bilgisayarımın ekranı karanlık, hiçbir hareket yok. Açık söyliyim, bilgisayarın elektronik sistemlerinden hiç anlamam. En sonunda çareyi bir bilgisayar tamircisine gitmekte buldum. Bilgisayar tamircisinin, üzgünüz fakat harddiskiniz çökmüş demesiyle, ağzımdan çıkan ilk kelimeler "harddisk mi çökmüş? Olamaz! Nineciğimin resimleri!" oldu. Oracıktaki bir sandalyeye oturup ağlamaya başladım. Bir taraftan da "nereden çöktü bu harddisk denen şey, içinde nineciğimin resimleri vardı." diye ağlıyordum. Bilgisayar tamircisi bey, üzülmeyin hanımefendi. Her işin bir çaresi vardır. Benim size tavsiyem, hiç vakita kaybetmeden harddiskinizi bu işi profesyonelce yapan, bir silinmiş resimleri kurtarma işi yapan bir firmasına götürmek olmalıdır. Ve bana sizin telefonunuzu verdi. Birçok müşterisinin, silinmiş resimleri için yardımcı olduğunuzu, ve çok memnun kaldıklarını söyledi. Sizi aradım. Durumu anlattım. Resimlerim silindi. Benim için önemli önemli olan şeyin, silinen resimlerimin kurtarılması olduğunu söyledim. Resimlerimi hemen hemen hiç kayıpsız geri aldım. Sizlere minnettarım.
Çiğdem Güven
Öğrenci- İstanbul

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa